Number of the records: 1  

Spotrebiteľ v kontexte inovácií

  1. Title Spotrebiteľ v kontexte inovácií
    Author infoBarbora Lattová
    Author Lattová Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Sborník příspěvků II. mezinárodní vědecké konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : Karviná, 6. listopadu 2009. S. 988-993. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, 2009. ISBN 978-80-7248-553-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0557/08 Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR
    NoteVEGA 1/0557/08
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 658.5 - Organizácia výroby. Plánovanie výroby. Konštrukcia. Kontrola výroby
    Keywords inovácia * inovácia výrobkov * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * efektívnosť investícií * efektívnosť inovácií * náklady * investície * vedomosti
    AnnotationInovácia ako prvok inovačnej politiky. Posudzovanie inovácií z rôznych hľadísk. Vplyv spotrebiteľa na inovácie. Vplyv inovácie na spotrebiteľské správanie. Krivka inovácie produktov a jej vplyv na správanie spotrebiteľov.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00237-014, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF164.6 KBfrom the EU IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.