Number of the records: 1
Faktory pôsobiace na strategické rozhodovanie o cenách
Title Faktory pôsobiace na strategické rozhodovanie o cenách Parallel title Factors with influence on strategic price making Author info Pavol Serina Author Serina Pavol EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ceny ako nástroj strategického rozhodovania v súčasných trhových podmienkach : [zborník vedeckých prác]. S. 154-168. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3319-5 Výstup z projektu VEGA 1/0410/10 Teoretické aspekty regulácie sieťových odvetví v podmienkach globalizácie vývoja ekonomiky
Note VEGA 1/0410/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Keywords ceny * tvorba cien * náklady * kalkulácia nákladov * firmy * konkurencia * trh * dopyt * produkty * riadenie strategické * rozhodovanie strategické Annotation Postavenie firmy na trhu. Oligopolný trh. Monopolná konkurencia. Dokonalá konkurencia. Vplyv faktorov pôsobiacich na rozhodovanie o cenách vo firme. Vplyv vnútorných faktorov. Štruktúra ceny. Kalkulácia variabilných nákladov. Kalkulácia cieľových nákladov. Hodnotový manažment a hodnotová analýza. Vonkajšie faktory - trh a dopyt po produktoch. Členenie firiem z hľadiska uplatňovania základného prístupu k tvorbe cien. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - BOOKS No. of Archival Copy E11 01530-014, originál dokumentu
article
Number of the records: 1