Number of the records: 1
Polovica úspechu vášho marketingu závisí od konkurencie
Title Polovica úspechu vášho marketingu závisí od konkurencie Author info Ladislav Pavlík Author Pavlík Ladislav Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 12 (2011), s. 40-41. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * stratégia obchodná * nástroje marketingové * manažment produktový * manažment sortimentný * konkurencia * psychológia predaja Annotation Nový marketingový nástroj a technológia, ktorá sa volá Positioning. Spôsob, ako predstaviť neznámu vec a dať ju do vzťahu so známou vecou. Umiestnenie myšlienky do zákazníkovej mysle tak, aby to súviselo s nejakým iným produktom. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 1-12
article
Number of the records: 1