Number of the records: 1
Hodnotenie stratégie marketingovej komunikácie - význam a metódy
Title Hodnotenie stratégie marketingovej komunikácie - význam a metódy Parallel title Evaluating marketing communication strategies - importance and methods Author info Katarína Grančičová Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry : zborník vedeckých prác [z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 17. 5. 2012]. S. 118-121. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3427-7 Note Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * reklama * spotrebitelia * zákazníci * efektívnosť investícií * predaj Annotation Meranie účinnosti marketingovej komunikácie chápané ako komplex činností zameraných na vyhodnotenie efektívnosti vynaložených prostriedkov na komunikáciu a jej konečný účinok. Hodnotenie komunikačného (mimoekonomického) efektu. Hodnotenie predajného (ekonomického) efektu. Public work category Reports at home scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 00434-010, originál dokumentu
article
Number of the records: 1