Number of the records: 1  

Prvoradé je uspokojiť potreby zákazníkov

  1. SYS0155100
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231010141259.1
    100
      
    $a 20120612a2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Prvoradé je uspokojiť potreby zákazníkov $f Miloš Toman
    330
      
    $a Ako zvládnuť maloobchod. Ovplyvňovanie zákazníkov. Sedem krokov k úspechu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0228440 $1 011 $a 1805-0549 $1 200 1 $a Tovar & Predaj $e časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom $v Roč. 2, č. 4 (Marec/Apríl 2012), s. 32-34 $1 210 $a Praha $c ATOZ Marketing Services $d 2012
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    675
      
    $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0073965 $a Toman $b Miloš $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120612 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.