Number of the records: 1
Prvoradé je uspokojiť potreby zákazníkov
SYS 0155100 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231010141259.1 100 $a 20120612a2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Prvoradé je uspokojiť potreby zákazníkov $f Miloš Toman 330 $a Ako zvládnuť maloobchod. Ovplyvňovanie zákazníkov. Sedem krokov k úspechu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0228440 $1 011 $a 1805-0549 $1 200 1 $a Tovar & Predaj $e časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom $v Roč. 2, č. 4 (Marec/Apríl 2012), s. 32-34 $1 210 $a Praha $c ATOZ Marketing Services $d 2012 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*p0073965 $a Toman $b Miloš $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120612 $g AACR2
Number of the records: 1