Number of the records: 1  

Postavenie ekologického marketingu v riadení podniku

  1. Title Postavenie ekologického marketingu v riadení podniku
    Parallel titleStatus of ekological marketing in business management
    Author infoLucia Bartková
    Author Bartková Lucia
    Source document Manažment podnikania a vecí verejných : zborník vedeckých prác, II. ročník, č. 2. S. 107-112. - Bratislava : ALDO, 2012. ISBN 978-80-970759-2-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * ekológia * marketing environmentálny * manažment environmentálny * marketing mix * produkty * ceny * distribúcia * komunikácia * spotrebitelia * ochrana prostredia životného
    AnnotationEkologický marketing ako nástroj environmentálneho manažérstva. Ekologický marketing a jeho výhody pre podnik. Ekologická výkonnosť podniku ako konkurenčná výhoda. Stratégie ekologického marketingu. Riadenie ekologického marketingového mixu. Výber cieľového segmentu spotrebiteľov.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.