Number of the records: 1
Franchising - fenomén rastu aj v čase krízy
Title Franchising - fenomén rastu aj v čase krízy Parallel title Franchising - phenomenon of growth even in the crisis period Author info Jozef Orgonáš Author Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012. S. 206-214. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.18 - Obchodná technika Keywords franchising * podnikanie * podnikatelia * obchod * zamestnanosť * zisk * úver * financovanie * kríza Annotation Orientácia na franchising ako jedno z riešení pre podnikateľa v turbulentnom období. Franchisingový vzťah. Poskytovateľ franchisingu a hľadanie spoľahlivého partnera. Prijímateľ franchisingu a hľadanie možnosti ako zarobiť, zisku, sebarealizácie a úspechu. Financovanie franchisingu v čase krízy. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01125-018, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 92 KB from the EU IP address after logging in article
Number of the records: 1