Number of the records: 1  

Franchising - fenomén rastu aj v čase krízy

  1. Title Franchising - fenomén rastu aj v čase krízy
    Parallel titleFranchising - phenomenon of growth even in the crisis period
    Author infoJozef Orgonáš
    Author Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012. S. 206-214. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.18 - Obchodná technika
    Keywords franchising * podnikanie * podnikatelia * obchod * zamestnanosť * zisk * úver * financovanie * kríza
    AnnotationOrientácia na franchising ako jedno z riešení pre podnikateľa v turbulentnom období. Franchisingový vzťah. Poskytovateľ franchisingu a hľadanie spoľahlivého partnera. Prijímateľ franchisingu a hľadanie možnosti ako zarobiť, zisku, sebarealizácie a úspechu. Financovanie franchisingu v čase krízy.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01125-018, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF92 KBfrom the EU IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.