Number of the records: 1  

Nová orientácia marketingového manažmentu v súčasnosti

  1. Title Nová orientácia marketingového manažmentu v súčasnosti
    Parallel titleNew direction of marketing management at present
    Author infoMarta Šilhárová, Peter Paľko
    Author Šilhárová Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Paľko Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. [S. 1-7]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    NoteVEGA 1/0333/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing manažment * marketing vzťahový
    AnnotationDefinícia pojmu marketingový manažment. Vývoj prístupov k marketingovému manažmentu. Holistický marketing. Štruktúra holistického prístupu k marketingu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01308-044, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.