Number of the records: 1
Úloha outsourcingu v marketingovom manažmente
Title Úloha outsourcingu v marketingovom manažmente Author info Ferdinand Daňo Author Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. S. 43-51. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3524-3 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Note VEGA 1/0333/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Keywords outsourcing * metódy riadenia * metódy organizácie * riadenie strategické * marketing * vzťahy dodávateľsko-odberateľské Annotation Využívanie outsourcingu ako efektívneho využitia kapacít dodávateľského tímu i pre ďalších odberateľov, ktoré môže pomôcť vyriešiť problémy kvality dodávaných služieb. Čo a akým spôsobom outsourcovať. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01455-005, originál dokumentu
article
Number of the records: 1