Number of the records: 1
Výskum spokojnosti bankových klientov na Slovensku a v Českej republike
SYS 0166266 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231116093159.7 100 $a 20130304a2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Výskum spokojnosti bankových klientov na Slovensku a v Českej republike $f Jaroslav Belás, Anna Kotásková 330 $a Komerčná banka podobne ako ďalšie podnikateľské subjekty dosahuje svoje základné ciele prostredníctvom predaja bankových produktov a služieb klientom. V tomto kontexte majú teda klienti banky významné postavenie, pretože nakupujú produkty bánk, čím vytvárajú primeranú ziskovosť banky a podporujú jej konkurenčnú schopnosť. Analýza spokojnosti slovenských a českých bankových klientov so službami komerčných bánk, najdôležitejšie faktory spokojnosti, resp. nespokojnosti zákazníkov a porovnanie aktuálnych trendov spokojnosti slovenských a českých bankových klientov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0239121 $1 011 $a 1335-0900 $1 200 1 $a BIATEC $e odborný bankový časopis $v Roč. 21, č. 2 (Február 2013), s. 27-30 $1 210 $a Bratislava $c Národná banka Slovenska $d 2013 541 1-
$a Bank client satisfaction survey in Slovakia and tehe Czech Republic 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005747 $a služby bankové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001202 $a banky 675 $a 336.71 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000145 $x Bankovníctvo. Banky 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049192 $a Belás $b Jaroslav $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0049973 $a Kotásková $b Anna $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130304 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1