Number of the records: 1
Faktor strachu v reklamných kampaniach poisťovacích spoločností
SYS 0174230 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502072954.2 100 $a 20130722d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Faktor strachu v reklamných kampaniach poisťovacích spoločností $f Zuzana Littvová 301 $a VEGA 1/0681/12 330 $a Analýza reklamných procesov poisťovacej spoločnosti, ktoré sú ovplyvňované rizikami, náhodami a nebezpečenstvom ako hlavnými predmetmi poisťovacej činnosti. 463 -1
$1 010 $a 978-80-8105-451-8 $1 200 1 $a Nové trendy v marketingu - zodpovednosť v podnikaní $e zborník z 9. vedeckej medzinárodnej konferencie : Smolenice, 6.-7. 11.2012 $g Recenzenti: Jozef Matúš, Denis Jelačič $v S. 91-96 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie $d 2012 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005846 $a spoločnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004399 $a poisťovne 610 1-
$9 eu_un_auth*0002649 $a poisťovatelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005450 $a riziko poistné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004065 $a osoby fyzické 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*p0074533 $a Littvová $b Zuzana $f 1979- $p EUBFNHKPO $9 100 $r 0,411 $4 070 $T Katedra poisťovníctva FNH 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130722 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1