Number of the records: 1
Overenie modifikácie Hercheho merania hodnôt II
SYS 0174946 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073001.2 100 $a 20130827d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Overenie modifikácie Hercheho merania hodnôt II $d Verification of modificated Herche´s measures of values II $f Dana Vokounová 301 $a VEGA 1/0418/11 330 $a Škály na meranie postoja jednotlivcov k objektu. Zostrojenie škály. Likertova škála. Testovanie Likertovej škály na Hercheho systéme hodnôt. Meranie hodnôt prostredníctvom dvoch modifikácií Likertovej škály jednoznačne ukázalo, že citlivejšia 9-stupňová škála je vhodnejšia než 4-stupňová škála. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0174364 $1 010 $a 978-80-225-3652-3 $1 200 1 $a Udržateľný marketing a udržateľná spotreba III $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba $d Sustainable marketing and sustainable consumption III : scientific papers – output of the research project VEGA no. 1/0418/11 Sustainable marketing and sustainable consumption $z eng $f Dana Vokounová a kol., zostavil Andrej Miklošík $g recenzenti Naděžda Klabusayová, Helena Labská, Eva Hanuláková $v S. 91-101 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013 $1 215 $a CD-ROM [101 s., 5,05 AH] 610 1-
$9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004552 $a postoje 610 1-
$9 eu_un_auth*0009817 $a meranie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota 610 1-
$9 eu_un_auth*0006976 $a škály 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048978 $a Vokounová $b Dana $f 1962- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130827 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1