Number of the records: 1  

Marketingová komunikácia mesta Nová Dubnica

  1. Title Marketingová komunikácia mesta Nová Dubnica
    Author infoPeter Drábik, Magdaléna Mederová
    Author Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Mederová Magdaléna
    Source document Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. S. 48-52 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing mestský * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * plán marketingový * mestá
    AnnotationSkúmame niektorých nástrojov marketingovej komunikácie miest, ktorej cieľom je uspokojiť potreby obyvateľov územia a zároveň zlepšiť kvalitu mesta v jeho konkurenčnom prostredí. Mestský marketing možno definovať ako analyzovanie, plánovanie, realizovanie a kontrolovanie programov navrhnutých vedením mesta a inými organizáciami, na ktorých mesto participuje.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00920-007, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF83.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.