Number of the records: 1  

Pros and contras of global marketing strategies

  1. SYS0177722
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502073026.3
    100
      
    $a 20131017d2001łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Pros and contras of global marketing strategies $f Dagmar Lesáková
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0122887 $1 010 $a 80-7100-897-4 $1 200 1 $a Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky $e zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : 13. november 2001 Žilina $f zborník zostavili: Helena Janotová, Andrea Štefanická $v S. 72-78 $1 210 $a Žilina $c EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity $d 2001 $1 215 $a 256 s.
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1949- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20131017 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.