Number of the records: 1
Pros and contras of global marketing strategies
SYS 0177722 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502073026.3 100 $a 20131017d2001łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Pros and contras of global marketing strategies $f Dagmar Lesáková 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0122887 $1 010 $a 80-7100-897-4 $1 200 1 $a Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky $e zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : 13. november 2001 Žilina $f zborník zostavili: Helena Janotová, Andrea Štefanická $v S. 72-78 $1 210 $a Žilina $c EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity $d 2001 $1 215 $a 256 s. 675 $v 1. stred. $z slo 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1949- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20131017 $g AACR2
Number of the records: 1