Number of the records: 1
Štruktúra a obsah marketingového plánu v medzinárodnom plánovaní
Title Štruktúra a obsah marketingového plánu v medzinárodnom plánovaní Translation Structure and content of marketing plan in international planning Author info Martina Gogolová Author Gogolová Martina Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 3 (2012), s. 164-169. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2012. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords plánovanie * stratégia marketingová * podnikanie medzinárodné * marketing medzinárodný Annotation Plánovanie je systematický spôsob myslenia na budúcnosť. Je to spôsob manažovania externých efektov, nekontrolovateľných faktorov, ktoré vplývajú na danú firmu, na jej slabosti, na jej ciele, ktoré sa majú dosiahnuť. Navyše v medzinárodnom poňatí je to spôsob, ktorým sa plánuje ako využívať zdroje danej krajiny v budúcnosti a ako nimi dosiahnuť špecifické ciele. Inými slovami, plánovanie je vytváranie vecí, ktoré by sa v opačnom prípade nemuseli vôbec realizovať. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 3
article
Number of the records: 1