Number of the records: 1  

Štruktúra a obsah marketingového plánu v medzinárodnom plánovaní

  1. Title Štruktúra a obsah marketingového plánu v medzinárodnom plánovaní
    TranslationStructure and content of marketing plan in international planning
    Author infoMartina Gogolová
    Author Gogolová Martina
    Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 3 (2012), s. 164-169. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2012. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords plánovanie * stratégia marketingová * podnikanie medzinárodné * marketing medzinárodný
    AnnotationPlánovanie je systematický spôsob myslenia na budúcnosť. Je to spôsob manažovania externých efektov, nekontrolovateľných faktorov, ktoré vplývajú na danú firmu, na jej slabosti, na jej ciele, ktoré sa majú dosiahnuť. Navyše v medzinárodnom poňatí je to spôsob, ktorým sa plánuje ako využívať zdroje danej krajiny v budúcnosti a ako nimi dosiahnuť špecifické ciele. Inými slovami, plánovanie je vytváranie vecí, ktoré by sa v opačnom prípade nemuseli vôbec realizovať.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.