Number of the records: 1  

Ohodnocovanie podniku a kategórie hodnoty

  1. Title Ohodnocovanie podniku a kategórie hodnoty
    Author infoLenka Mikáčová
    Author Mikáčová Lenka
    Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 1 (2013), s. 38-45. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2013. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 657.9 - Ocenenie. Odhady
    Keywords oceňovanie * hodnota podniku * podnik * teórie ekonomické
    AnnotationCharakteristika ohodnocovania podniku a kategórii hodnoty podniku. Účelom ohodnocovania podniku je stanovenie jeho hodnoty, ktoré patrí medzi dôležité nástroje manažmentu. Hodnotu podniku je možné kategorizovať. Postupom času sa vyvinuli štyri základné princípy ohodnocovania podniku a to: trhová hodnota, subjektívna hodnota, objektivizovaná hodnota a Kolínska škola.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.