Number of the records: 1  

The influence of marketing communication on the merchantability of food products in the Slovak Republic

  1. Title The influence of marketing communication on the merchantability of food products in the Slovak Republic
    Author infoVanda Lieskovská, Denisa Bilohuščinová, Silvia Megyesiová
    Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Bilohuščinová Denisa EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Source documentThe 7th International Days of Statistics and Economics : conference proceedings : September 19-21, 2013 Prague, Czech Republic. S. 778-786 [online]. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2013. ISBN 978-80-86175-87-4
    Výstup z projektu VEGA 1/0906/11 Spoločenská zodpovednosť firiem v kotexte strategického marketingového nástroja v uzavretom cykle potravinového reťazca
    NoteVEGA 1/0906/11. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords potraviny * obchod * predaj * značky kvality * supermarkety * Slovensko * komunikácia marketingová
    AnnotationVplyv marketingovej komunikácie na obchod s potravinami v Slovenskej republike. Efektívnosť marketingovej komunikácie pri predaji potravín vo vybraných supermarketoch.
    URL http://msed.vse.cz/files/2013/156-Bilohuscinova-Denisa-paper.pdf
    Public work categoryInvited reports at international scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01247-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF245.1 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.