Number of the records: 1
Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
SYS 0179097 LBL 00000nam--22^^^^^---450- 005 20240502073037.5 010 $a 978-80-225-3735-3 100 $a 20131122d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente $e zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11 $f zostavil Ferdinand Daňo $g recenzenti Gabriela Pajtinková - Bartáková, Štefan Žák 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013 215 $a 123 s. $9 6,15 301 $a VEGA 1/0333/11 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004077 $a outsourcing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001720 $a distribúcia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003127 $a logistika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 702 -1
$3 eu_un_auth*p0028955 $a Daňo $b Ferdinand $f 1959- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 220 $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 702 -1
$3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $f 1971- $p EUBOBFKMA $4 675 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20131122 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1