Number of the records: 1  

Building corporate design in Slovak automotive industry - example of Kia Motors Corporation

  1. Title Building corporate design in Slovak automotive industry - example of Kia Motors Corporation
    TranslationTvorba korporátneho dizajnu v slovenskom automobilovom priemysle - prípad KIA Motors Corporation
    Author infoLenka Šimorová
    Author Šimorová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. S. 419-430 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3
    Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
    NoteVEGA 1/1185/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords značky * korporácie * identita podniková * dizajn * kríza
    AnnotationKorporátny dizajn a prvky identity KMC. Vývoj súčasnej situiácie v odvetví. Dopady aktuálnej krízy na prvky korporátnej identity. Identifikácia korporátnej identity na príklade KMC .
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 00567-028, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF786.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.