Number of the records: 1
(Ne)pripravenosť konečných zákazníkov na koncepciu udržateľného marketingového riadenia v európskom priestore
SYS 0185629 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220408095140.3 100 $a 20140516a2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a (Ne)pripravenosť konečných zákazníkov na koncepciu udržateľného marketingového riadenia v európskom priestore $f Gabriela Pajtinková - Bartáková, Katarína Gubíniová, Rastislav Briestenský 330 $a Inštitucionálne zastrešenie politiky udržateľného (marketingového) riadenia orgánmi Európskej únie. Identifikácia pripravenosti a bariér pri prechode na koncepciu udržateľnosti (marketingového riadenia). 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0185612 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 9, č. 1 (2014), s. 26-33 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2014 541 1-
$a Unreadiness of final customers for the concept of sustainable marketing management in the European area 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0045960 $a Gubíniová $b Katarína $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0054678 $a Briestenský $b Rastislav $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140516 $g AACR2
Number of the records: 1