Number of the records: 1  

Obchodno-spoločenské centrá

  1. Title Obchodno-spoločenské centrá
    Parallel titleShopping centres
    Author infoLucia Folvarčíková
    Author Folvarčíková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. S. 70-77 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3931-9
    Výstup z projektu VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života
    NoteVEGA 1/0134/14
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords centrá obchodné * centrá nákupné * strediská nákupné * Európa * Slovensko
    AnnotationSúčasný stav rozvoja obchodno-spoločenský centier, ako novodobého fenoménu jednej z foriem koncentrácie ponuky v obchode, hrubá prenajímateľná plocha európskych nákupných centier. Súčasný stav obchodno-spoločenských centier na Slovensku, najväčšie nákupné centrá na Slovensku.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01863-008, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF476 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.