Number of the records: 1
Obchodno-spoločenské centrá
Title Obchodno-spoločenské centrá Parallel title Shopping centres Author info Lucia Folvarčíková Author Folvarčíková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. S. 70-77 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3931-9 Výstup z projektu VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života
Note VEGA 1/0134/14 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.37 - Maloobchod Keywords centrá obchodné * centrá nákupné * strediská nákupné * Európa * Slovensko Annotation Súčasný stav rozvoja obchodno-spoločenský centier, ako novodobého fenoménu jednej z foriem koncentrácie ponuky v obchode, hrubá prenajímateľná plocha európskych nákupných centier. Súčasný stav obchodno-spoločenských centier na Slovensku, najväčšie nákupné centrá na Slovensku. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01863-008, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 476 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1