Number of the records: 1  

Marketing a kríza globálnej spotreby

  1. Title Marketing a kríza globálnej spotreby
    Author infoPeter Knapik
    Author Knapik Peter EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Zmeny v spotrebiteľských trendoch a ich odraz v modifikáciách marketingových programov : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA číslo 1/1185/12. S. 34-55. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Škorvagová Simona ; Zorkóciová Otília ; Balhar Víťazoslav ; Farkašová Nora. ISBN 978-80-225-4001-8
    Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
    NoteVEGA 1/1185/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * spotreba * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * etika * kríza
    AnnotationSpotreba v konzumnej spoločnosti. Spotreba, príroda a etika. Marketing zaostrený na zákazníka. Fenomén nového spotrebiteľa.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01452-005, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.