Number of the records: 1
Aktuálne trendy medzinárodnej marketingovej komunikácie na sociálnych sieťach so zameraním na metódu džiu-džicu a technológie spodnej vlny
Title Aktuálne trendy medzinárodnej marketingovej komunikácie na sociálnych sieťach so zameraním na metódu džiu-džicu a technológie spodnej vlny Author info Otília Zorkóciová, Lucia Vanková Author Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Co-authors Vanková Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Zmeny v spotrebiteľských trendoch a ich odraz v modifikáciách marketingových programov : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA číslo 1/1185/12. S. 155-167. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Škorvagová Simona ; Zorkóciová Otília ; Balhar Víťazoslav ; Farkašová Nora. ISBN 978-80-225-4001-8 Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
Note VEGA 1/1185/12 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing medzinárodný * komunikácia marketingová * internet * siete sociálne * kampane reklamné * reklama Annotation Internet ako neoddeliteľná súčasť každodenného života ľudí, malých a stredných podnikov, ako aj nadnárodných korporácií. Progresívne metódy marketingovej komunikácie, ktorých podstatou sa stal internet. Internet ako ideálny priestor na reklamné vyjadrenie oslovujúce presne zvolenú cieľovú skupinu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01452-013, originál dokumentu
article
Number of the records: 1