Number of the records: 1  

Aktuálne trendy medzinárodnej marketingovej komunikácie na sociálnych sieťach so zameraním na metódu džiu-džicu a technológie spodnej vlny

  1. Title Aktuálne trendy medzinárodnej marketingovej komunikácie na sociálnych sieťach so zameraním na metódu džiu-džicu a technológie spodnej vlny
    Author infoOtília Zorkóciová, Lucia Vanková
    Author Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Co-authors Vanková Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Zmeny v spotrebiteľských trendoch a ich odraz v modifikáciách marketingových programov : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA číslo 1/1185/12. S. 155-167. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Škorvagová Simona ; Zorkóciová Otília ; Balhar Víťazoslav ; Farkašová Nora. ISBN 978-80-225-4001-8
    Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
    NoteVEGA 1/1185/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing medzinárodný * komunikácia marketingová * internet * siete sociálne * kampane reklamné * reklama
    AnnotationInternet ako neoddeliteľná súčasť každodenného života ľudí, malých a stredných podnikov, ako aj nadnárodných korporácií. Progresívne metódy marketingovej komunikácie, ktorých podstatou sa stal internet. Internet ako ideálny priestor na reklamné vyjadrenie oslovujúce presne zvolenú cieľovú skupinu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01452-013, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.