Number of the records: 1
Rodová príslušnosť a postoje slovenských spotrebiteľov voči značke
Title Rodová príslušnosť a postoje slovenských spotrebiteľov voči značke Translation Gender and attitudes of slovak customer`s towards brand Author info Peter Štarchoň, Dagmar Weberová Author Štarchoň Peter Co-authors Weberová Dagmar Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 4 (2014), s. 36-42. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * rovnosť rodová * Slovensko * značky * diferenciácia rodová * vzťahy genderové * správanie spotrebiteľa Annotation Aktuálny stav rodovej rovnosti na Slovensku. Rodová príslušnosť a marketing. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2014: 1-4
article
Number of the records: 1