Number of the records: 1
Emília Charfaoui: Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu
SYS 0199156 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073351.5 100 $a 20150320d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a rus $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Emília Charfaoui: Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu $f Katarína Strelková 301 $a KEGA 017 UK-4/2012 330 $a Recenzia na monografiu, ktorá sa zaoberá reklamnými textami a sloganmi v trojjazyčnom komparatívnom variante. Komunikačné procesy v reklamných textoch v slovenských, nemeckých a ruských verziách. 463 -1
$1 010 $a 978-80-8177-002-9 $1 200 1 $a Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium XXVI. $b elektronický zdroj $d Linguistic, Literary and Didactic Colloquium XXIV $e nekonferenčný zborník vedeckých prác a vedeckých štúdií $g Recenzenti: Nina Vietorová, Sylvia Brychová $v S. 126-127 [CD-ROM] $1 210 $a Bratislava $c Z-F LINGUA Bratislava $d 2014 $1 215 $a [CD-ROM 190 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0049546 $a Vietorová $b Nina $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0041060 $a Brychová $b Sylvia $4 675 470 -1
$1 010 $a 978-80-8177-002-9 $1 200 1 $a Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu $f Emília Charfaoui $1 210 $a Bratislava $c Univerzita J. A. Komenského $d 2014 $1 215 $a 141 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005249 $a recenzie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003479 $a monografie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006373 $a štylistika 610 1-
$9 eu_un_auth*0048953 $a slovotvorba 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 675 $a 8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000386 $x Jazykoveda. Filológia. Literatúra 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048808 $a Strelková $b Katarína $p EUBFAJKRS $9 100 $4 070 $T Katedra románskych a slovanských jazykov FAJ 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20150320 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1