Number of the records: 1  

Can we advertise by the same way internationally? Cultural insight to France, the United Kingdom and the United States of America

  1. Title Can we advertise by the same way internationally? Cultural insight to France, the United Kingdom and the United States of America
    TranslationMôžeme uplatňovať rovnakú reklamu medzinárodne? Kultúrny náhľad do Francúzska, Spojeného kráľovstva a Spojených štátov amerických
    Author infoLudmila Navrátilová
    Author Navrátilová Ludmila
    Source document Scientia et societas : časopis pro spoločenské vědy a management. Roč. 11, č. 2 (2015), s. 166-175. - Praha : Newton College, 2015. ISSN 1801-7118
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords diverzita * kultúra * USA * Francúzsko * rozmanitosť kultúrna * zvyklosti kultúrne * reklama * spotrebitelia * preferencie spotrebiteľské * marketing
    AnnotationVýskum v oblasti kultúrnych hodnôt krajín a význam ich poznania pre úspešné podnikanie. Porozumenie kultúrnym hodnotám spotrebiteľov. Hofstedeho model kultúrnej dimenzie. Kultúrne dilémy Trompenaarsa. Aplikácie rozmanitej kultúry v marketingu a kultúre.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2015: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.