Number of the records: 1
Can we advertise by the same way internationally? Cultural insight to France, the United Kingdom and the United States of America
Title Can we advertise by the same way internationally? Cultural insight to France, the United Kingdom and the United States of America Translation Môžeme uplatňovať rovnakú reklamu medzinárodne? Kultúrny náhľad do Francúzska, Spojeného kráľovstva a Spojených štátov amerických Author info Ludmila Navrátilová Author Navrátilová Ludmila Source document Scientia et societas : časopis pro spoločenské vědy a management. Roč. 11, č. 2 (2015), s. 166-175. - Praha : Newton College, 2015. ISSN 1801-7118 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords diverzita * kultúra * USA * Francúzsko * rozmanitosť kultúrna * zvyklosti kultúrne * reklama * spotrebitelia * preferencie spotrebiteľské * marketing Annotation Výskum v oblasti kultúrnych hodnôt krajín a význam ich poznania pre úspešné podnikanie. Porozumenie kultúrnym hodnotám spotrebiteľov. Hofstedeho model kultúrnej dimenzie. Kultúrne dilémy Trompenaarsa. Aplikácie rozmanitej kultúry v marketingu a kultúre. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2015: 1-4
article
Number of the records: 1