Number of the records: 1
Prečo vrana k vrane sadá?
SYS 0208204 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230912114539.5 100 $a 20151014a2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Prečo vrana k vrane sadá? $e porozumejte a pochopte lepšie svojich zákazníkov $h 1. $f Dušan Straňák 330 $a Ako sa naladiť na rovnakú frekvenciu a získať si sympatie zákazníkov. Aktívne a správne počúvanie. Komunikácia so zákazníkom a umenie vedieť sa prispôsobiť pri uzatváraní obchodu. Príklady správania sa klienta. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0262875 $1 011 $a 1339-2433 $1 200 1 $a Zisk manažment $v Roč. 7, č. 9 (2015), s. 66-68 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2015 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004125 $a partneri obchodní 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004444 $a politika obchodná 610 1-
$9 eu_un_auth*0034435 $a komunikácia verbálna 610 1-
$9 eu_un_auth*0006928 $a komunikácia neverbálna 675 $a 339.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000178 $x Obchod - všeobecné otázky. Trh 700 -1
$3 eu_un_auth*0054786 $a Straňák $b Dušan $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20151014 $g AACR2
Number of the records: 1