Number of the records: 1
Metódy využívané pri neuromarketingovom výskume
Title Metódy využívané pri neuromarketingovom výskume Parallel title Methods used in neuromarketing research Author info Róbert Šlosár Author Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku IX. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. [S. 1-6] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Tóth Miroslav ; Markovič Peter ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4145-9 Výstup z projektu IGP I-15-102-00 Alternatívne modely difúzie produktových inovácií (50%)
VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem (50%)
Note I-15-102-00 50%. - VEGA 1/0100/13 50% Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords neuromarketing * metódy Annotation Prehľad aktuálne používaných metód pri štúdiu mozgu pre marketingové účely. Z príspevku vyplýva, že možností na meranie mozgovej aktivity pre neuromarketingové účely je niekoľko, avšak správna voľba metódy merania a použitie marketingových nástrojov alebo stimulov je pre marketingových pracovníkov stále veľmi náročná. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01759-083, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 399.4 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1