Number of the records: 1  

Metódy využívané pri neuromarketingovom výskume

  1. Title Metódy využívané pri neuromarketingovom výskume
    Parallel titleMethods used in neuromarketing research
    Author infoRóbert Šlosár
    Author Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku IX. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. [S. 1-6] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Tóth Miroslav ; Markovič Peter ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4145-9
    Výstup z projektu IGP I-15-102-00 Alternatívne modely difúzie produktových inovácií (50%)
    VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem (50%)
    NoteI-15-102-00 50%. - VEGA 1/0100/13 50%
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords neuromarketing * metódy
    AnnotationPrehľad aktuálne používaných metód pri štúdiu mozgu pre marketingové účely. Z príspevku vyplýva, že možností na meranie mozgovej aktivity pre neuromarketingové účely je niekoľko, avšak správna voľba metódy merania a použitie marketingových nástrojov alebo stimulov je pre marketingových pracovníkov stále veľmi náročná.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01759-083, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF399.4 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.