Number of the records: 1  

Imidž značky Horalky a jej vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov

  1. SYS0216589
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20170315090449.1
    035
      
    $a ec7187c5-483d-441f-892c-0a69f0d0f0de
    100
      
    $a 20160529d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Imidž značky Horalky a jej vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov $e diplomová práca $f Erika Vargová $g školiteľ: Dagmar Klepochová
    210
      
    $a Bratislava $d 2016
    215
      
    $a 57 s.
    310
      
    $a Autor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0041659 $a Vargová $b Erika $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048776 $a Klepochová $b Dagmar $f 1968- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160529 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.