Number of the records: 1
Imidž značky Horalky a jej vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov
SYS 0216589 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20170315090449.1 035 $a ec7187c5-483d-441f-892c-0a69f0d0f0de 100 $a 20160529d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Imidž značky Horalky a jej vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov $e diplomová práca $f Erika Vargová $g školiteľ: Dagmar Klepochová 210 $a Bratislava $d 2016 215 $a 57 s. 310 $a Autor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny 700 -1
$3 eu_un_auth*0041659 $a Vargová $b Erika $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*p0048776 $a Klepochová $b Dagmar $f 1968- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160529 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1