Number of the records: 1
Meranie zákazníckej spokojnosti ako predpoklad vytvárania hodnoty re zákazníka – aplikácia na trh automobilov na Slovensku
Title Meranie zákazníckej spokojnosti ako predpoklad vytvárania hodnoty re zákazníka – aplikácia na trh automobilov na Slovensku Parallel title Measuring customer satisfaction as a prerequisite fot creating value for customer – application to the passenger car market in Slovakia Author info Lukáš Zendulka Author Zendulka Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. S. 89-104. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Kita Pavol ; Čihovská Viera ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4248-7 Note VEGA 1/0282/15 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * spokojnosť zákazníkov * manažment produktový * hodnota úžitková * meranie Annotation Úloha zákazníckej spokojnosti a jej meranie v procese poskytovania dlhodobej hodnoty zákazníkovi. Prístupy podnikov z marketingového hľadiska umožnia dosiahnuť spokojnosť zákazníkov a ich udržanie, ktoré je lacnejšie ako získavanie nových zákazníkov. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00319-006, originál dokumentu
article
Number of the records: 1