Number of the records: 1
Uplatnenie inovatívnych výskumných metód a techník v marketingovom výskume
Title Uplatnenie inovatívnych výskumných metód a techník v marketingovom výskume Parallel title Application of innovative research methods and techniques in the marketing research Author info Štefan Žák Author Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document "Management challenges in the 21st century": digitalization of society, economy and market: current issues and challenges : [proceedings]: 8th International research conference: Bratislava, April 12, 2016. P. 35-50. - Trenčín : School of Management in Trenčín, 2016 ; Management challenges in the 21st century international research conference / Kita Jaroslav ; Urban Eduard. ISBN 978-80-89306-32-9 Note VEGA 1/0647/15 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * výskum marketingový * inovácia * metódy * techniky výskumné * technológie informačné * technológie komunikačné Annotation Masové využívanie informačných a komunikačných technológií a identifikácia inovatívnych výskumných metód a techník marketingového výskumu v blízkej budúcnosti. Analýzy súčasného stavu a komparácia výsledkov výskumnej štúdie. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01057-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1