Number of the records: 1
Application of econometrics in marketing as a significant tool of branding in the context of data analysis, mining and mutual data correlations
Title Application of econometrics in marketing as a significant tool of branding in the context of data analysis, mining and mutual data correlations Translation Využitie ekonometrie v oblasti marketingu ako významný nástroj značky v rámci analýzy dát, získavania dát a vzájomných korelácií dát Author info Martin Hudec Author Hudec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketing identity 2016: brands we love : conference proceedings from international scientific conference : 8th – 9th november 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic, Part I.. Pp. 93-103 online. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2016 / Petranová Dana ; Matúš Jozef ; Mendelová Dáša ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-840-0. ISSN 1339-5726 Note Projekt mladých EUBA I-16-106-00. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords analýza faktorová * ekonometria * výskum marketingový * analýza štatistická Annotation Koncepcia a princípy faktorovej analýzy ako ekonometrického nástroja v marketingovom výskume. Analýza moderných faktorov a jej praktická aplikácia. Determinanty fungovania faktorovej analýzy. Public work category Reports at home scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00107-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 2 MB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1