Number of the records: 1
Prvky značky a dôležitosť ich využívania ako základ firemného brandingu
SYS 0230201 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075116.1 100 $a 20170518d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Prvky značky a dôležitosť ich využívania ako základ firemného brandingu $f Vladimíra Jurišová 330 $a Prvky značky predstavujú znaky, ktoré slúžia na to, aby sa od seba značky líšili a boli ľahšie identifikovateľné. Mali by byť vyberané a kombinované tak, aby sa dosiahla čo najväčšia hodnota. Cieľom jednotlivých prvkov je vyvolávať v spotrebiteľovi asociácie so značkou a zároveň pozitívne reakcie na ňu. Medzi hlavné prvky značky patrí meno, logo, symboly, predstavitelia, URL, slogany, znelky a balenie. Jednotlivé prvky značky a dôležitosť ich jednotného a konzistentného využívania pri budovaní značky. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0230189 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Podniková ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku $v Č. 2 (2016), s. 33-40 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2016 541 1-
$a Brand elements and importance of their use as a basis for corporate branding 610 1-
$9 eu_un_auth*0057589 $a budovanie značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003130 $a logo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001186 $a balenie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 700 -1
$3 eu_un_auth*0037508 $a Jurišová $b Vladimíra $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170518 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1