Number of the records: 1  

Vplyv environmentálneho označovania produktov na spotrebiteľské správanie

  1. Title Vplyv environmentálneho označovania produktov na spotrebiteľské správanie
    TranslationImpact of eco-labeling on consumer behaviour
    Author infoZdenka Musová, Hussam Musa
    Author Musová Zdenka
    Co-authors Musa Hussam
    Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 118-125. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * značky environmentálne * značky kvality * ochrana prostredia životného
    AnnotationFaktory a vplyvy, ktoré motivujú spotrebiteľov urobiť nákupné rozhodnutie, tvoria pomerne široký komplex. Veľký význam majú marketingové podnety v podobe štyroch „P“ marketingového mixu. Správne zostavený marketingový mix s environmentálnou dimenziou by mal byť adekvátnou reakciou na potreby a želania spotrebiteľov a mal by zohľadňovať čo najviac aspektov ich rozhodovacieho procesu. Podniky svojím environmentálnym správaním a ponukou environmentálnych produktov môžu rozhodovanie spotrebiteľov významne ovplyvniť, rovnako aj ich postoje k ochrane životného prostredia.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF517.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.