Number of the records: 1
Adaptation of Marketing Tools in Retail Companies
Title Adaptation of Marketing Tools in Retail Companies Translation Prispôsobenie marketingových nástrojov v maloobchodných spoločnostiach Author info Marta Pavliková, Viera Čihovská Author Pavliková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Economic annals-XXI. Vol. 163, no. 3-4 (2017), pp. 71-75 online. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2017. ISSN 1728-6239 Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
Note KEGA 018EU-4/2014. - Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Ukraine Keywords nástroje marketingové * stratégia marketingová * trh jednotný * Európa * retailing * siete maloobchodné Annotation Potreba a dôležitosť prispôsobenia marketingových nástrojov v maloobchodných spoločnostiach. Kvantitatívny prieskum sa uskutočnil v roku 2015 medzi 25 maloobchodnými spoločnosťami pôsobiacimi v najmenej dvoch krajinách európskeho jednotného trhu. Public work category ADM Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00445-001, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2017: 3-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 456.5 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1