Number of the records: 1  

South Korea and its business culture

  1. Title South Korea and its business culture
    Author infoMilan Lajčiak
    Author Lajčiak Milan EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Source document Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2017 : zborník vedeckých prác. S. 252-264 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Klenka Michal ; Vlková Eva ; Lipková Ľudmila ; Balhar Víťazoslav. ISBN 978-80-225-4404-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords podnikanie * kultúra podnikania * manažment * filozofia * prostredie podnikateľské * Južná Kórea
    AnnotationJužná Kórea ukázala po veľmi úspešnom období industrializácie schopnosť riadiť výzvy globálnej konkurencie a dosiahnuť vedúce postavenie na svetových pozíciách v niektorých pokročilých technologických oblastiach. Jeho globálny úspech si zaslúžil medzinárodné uznanie. Článok prináša pohľad na manažment kórejských firiem, na formovanie kórejskej podnikateľskej kultúry, ktorá sa opiera o Konfuciánske hodnoty, japonské a americké vplyvy, ktoré vysvetľujú hlavné aspekty podnikateľskej komunikácie a manažérskych praktík.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00518-027, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF132.3 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.