Number of the records: 1
South Korea and its business culture
Title South Korea and its business culture Author info Milan Lajčiak Author Lajčiak Milan EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Source document Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2017 : zborník vedeckých prác. S. 252-264 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Klenka Michal ; Vlková Eva ; Lipková Ľudmila ; Balhar Víťazoslav. ISBN 978-80-225-4404-7 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords podnikanie * kultúra podnikania * manažment * filozofia * prostredie podnikateľské * Južná Kórea Annotation Južná Kórea ukázala po veľmi úspešnom období industrializácie schopnosť riadiť výzvy globálnej konkurencie a dosiahnuť vedúce postavenie na svetových pozíciách v niektorých pokročilých technologických oblastiach. Jeho globálny úspech si zaslúžil medzinárodné uznanie. Článok prináša pohľad na manažment kórejských firiem, na formovanie kórejskej podnikateľskej kultúry, ktorá sa opiera o Konfuciánske hodnoty, japonské a americké vplyvy, ktoré vysvetľujú hlavné aspekty podnikateľskej komunikácie a manažérskych praktík. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00518-027, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 132.3 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1