Number of the records: 1
The Effects on purchase intention: the case of fruit juice
Title The Effects on purchase intention: the case of fruit juice Translation Vplyvy na nákupný zámer: prípad ovocnej šťavy Author info Nodira Zaynutdinova, Přemysl Pálka Author Zaynutdinova Nodira Co-authors Pálka Přemysl Source document Journal of Competitiveness : scientific journal from the field of management and economics. No. 3 (2017), pp. 111–128 online. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2017. ISSN 1804-1728 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords marketing * marketing nákupný * rozhodovanie nákupné * nákup * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * značky * značky výrobkov * hodnota * riziko * spokojnosť zákazníkov * potraviny * analýza empirická Annotation Analýza účinkov značky na nákupný zámer spotrebiteľov. Empirická štúdia na základe Aakerovho modelu hodnoty značky. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2017: 3
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB publicly available article
Number of the records: 1