Number of the records: 1  

Sentiment analysis and online reputation of automotive companies in Slovak republic

  1. Title Sentiment analysis and online reputation of automotive companies in Slovak republic
    TranslationAnalýza sentimentu a online reputácie podnikov v automobilovom priemysle na Slovensku
    Author infoMária Kozáková, Vladimír Hojdik
    Author Kozáková Mária EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Knowledge for market use 2017: people in economics - decisions, behavior and normative models : international scientific conference proceedings : Olomouc, Czech Republic, 7.-8.9.2017. Pp. 946-954 online. - Olomouc : Palacký University Olomouc, 2017 / Slavíčková Pavla ; Mládková Ludmila ; Jašek Roman ; Knowledge for market use 2017: people in economics - decisions, behavior and normative models International scientific conference. ISBN 978-80-244-5233-3
    NoteI-17-108-00. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * komunikácia elektronická * podnik * internet * imidž * manažment značky * priemysel automobilový * Slovensko
    AnnotationTeoretické pozadie a prehľad literatúry o podnikovej reputácii so zameraním na reputáciu v online prostredí - online reputácia (povesť). Analýza sentimentu ako metóda merania online reputácie. Analýza troch svetových automobilových spoločností pôsobiacich na Slovensku: Volkswagen Slovakia, PSA Peugeot Citroën Slovakia a Kia Motors Slovakia.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00633-020, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF653 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.