Number of the records: 1
Influence of the marketing paradim's cycles patterns on the global entrepreneurship
SYS 0238843 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075130.6 100 $a 20180116d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Influence of the marketing paradim's cycles patterns on the global entrepreneurship $f Yulia Vladimirovna Syaglova 330 $a Identifikácia paradigmových vzorov. Predpoveď a analýza evolúcie marketingových paradigiem a konceptov. Charakteristika jednotlivých stupňov evolúcie. Transformácia marketingových paradigiem na príklade najlepších marketingových praktík. Ustanovenie princípu cyklických paradigiem ako zdedenú vlastnosť evolúcie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0236604 $1 011 $a 2585-7258 $1 200 1 $a Ekonomicko-manažérske spektrum $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline $d Economic and Managerial Spectrum $v Roč. 11, č. 1 (2017), s. 48-61 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2017 541 1-
$a Vplyv marketingových cyklických vzorov paradigmy na globálne podnikanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004102 $a paradigma 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007221 $a vývoj 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007263 $a vzory 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006594 $a transformácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004830 $a predvídanie vedecké 700 -1
$3 eu_un_auth*0069611 $a Syaglova $b Yulia Vladimirovna $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180116 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1