Number of the records: 1  

Senzibilita spotrebiteľa na vybrané formy mediálnej komunikácie

  1. Title Senzibilita spotrebiteľa na vybrané formy mediálnej komunikácie
    Parallel titleConsumer Sensitivity of Selected Media Communication Forms
    Author infoTomáš Fašiang, Tomáš Ružička
    Author Fašiang Tomáš
    Co-authors Ružička Tomáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentMegatrendy a médiá 2017 : budúcnosť médií II. : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 25.-26.4.2017, Smolenice. S. 144-151. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2017 ; Megatrendy a médiá 2017 budúcnosť médií II. medzinárodná vedecká konferencia / Višňovský Ján ; Palovičová Zuzana. ISBN 978-80-8105-863-9
    NoteVEGA 1/0283/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * zdroje informácií * médiá
    AnnotationSpotrebiteľské správanie - charakteristika a zmeny v spotrebiteľskom správaní. Výskum zameraný na poznanie preferencií slovenského spotrebiteľa. Hlavný zdroj informácií v procese nákupného rozhodovania. Hlavný zdroj informácií z hľadiska vekovej štruktúry. Dôveryhodnosť informačných zdrojov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 01175-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti4.5 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.