Number of the records: 1
Identifying the Impact of Consumer Behavior on Food Sales in the Slovak Republic
Title Identifying the Impact of Consumer Behavior on Food Sales in the Slovak Republic Translation Identifikácia vplyvu správania spotrebiteľov na predaj potravín v Slovenskej republike Author info Alica Lacková, Marta Karkalíková Author Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Co-authors Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document The 5th 2018 IBSM International Conference on Business, Management and Accounting : [proceedings]. Pp. 169-178 CD-ROM. - Jakarta : CAAL International Education Organizer, Training And Consulting, 2018 / Nguyen Thi Hong Nga ; Lesáková Dagmar ; International Conference on Business, Management and Accounting (IBSM). ISBN 978-602-72911-5-7 Note VEGA 1/0670/16 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Indonesia Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * trh potravinový * nákup * potraviny * predaj * maloobchod * marketing * výskum marketingový * Slovensko Annotation Identifikovanie spotrebiteľského správania na slovenskom potravinovom trhu a určenie jeho vplyvu na maloobchodný predaj - výsledky marketingového dotazníkového prieskumu z obdobia 10-11/2017. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00158-007, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 683.5 KB z IP adresy EU po prihlásení article
Number of the records: 1