Number of the records: 1  

Emocionální apely ve vánočních reklamách

  1. Title Emocionální apely ve vánočních reklamách
    Author infoMichaela Hrušková, Michal Novák, Daria Gunina
    Author Hrušková Michaela
    Co-authors Novák Michal
    Gunina Daria
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 28, č. 4 (2018), s. 18-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2018. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords reklama * propagácia * emócie * správanie spotrebiteľa * marketing * školy vysoké * študenti * výskum * Česko
    AnnotationVýznam využívania emocionálnych apelov v reklame. Emocionálne apely - humor, vrelosť, erotika a strach v reklame. Výskum uskutočnený medzi študentami Vysokej školy ekonomickej v Prahe. Cieľ výskumu - analyzovať využitie emocionálnych apelov vo vianočných reklamách a ako sú tieto reklamy vnímané spotrebiteľským segmentom mileniálov. Výsledky výskumu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2018: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.