Number of the records: 1
Sociálne partnerstvá firiem v kontexte zvyšovania kvality života a kreovania občianskej spoločnosti
SYS 0250136 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502074015.1 035 $a 94877 $2 CREPC2 100 $a 20190115a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Sociálne partnerstvá firiem v kontexte zvyšovania kvality života a kreovania občianskej spoločnosti $f Viera Čihovská 301 $a VEGA 1/0066/18 330 $a Identifikácia, zhodnotenie, podstata, charakter a význam sociálnych partnerstiev, ktoré vznikajú spoluprácou neziskových a komerčných organizácií v rámci aktivít spoločensky zodpovedného správania v teórii a v praxi slovenských podnikov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0250092 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 11, č. 2 (2018), s. 165-181 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2018 541 1-
$a Social Partnerships of Companies in the Context of Improving the Quality of Life and the Creation of Civil Society 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004126 $a partnerstvo sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*0006955 $a partnerstvo verejno-súkromné 610 1-
$9 eu_un_auth*0034433 $a podnikanie zodpovedné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*0005836 $a kvalita života 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005852 $a spoločnosť občianska 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004035 $a organizácie neziskové 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190115 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1