Number of the records: 1
Marketingová komunikácia v kontexte hodnôt a nákupného správania Generácie 50+
SYS 0251716 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220722095612.2 100 $a 20190311a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketingová komunikácia v kontexte hodnôt a nákupného správania Generácie 50+ $f Alena Kusá, Igor Piatrov, Petra Grešková 330 $a Segmentácia spotrebiteľov na základe generačného prístupu ako moderný, atraktívny a v praxi využiteľný spôsob prístupu k trhu. Člení spotrebiteľov na skupiny, nazývané generácie, a to na základe rozmedzia rokov ich narodenia, pričom predpokladá podobné znaky odrážajúce sa v záujmoch, hodnotovej orientácii, životnom štýle, nákupnom správaní a iných faktoroch. Klasifikácia generácií z pohľadu marketingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0251713 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Podniková ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku $v Č. 2 (2018), s. 14-31 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2018 541 1-
$a Marketing Communication in the Context of Value and Purchasing Generation 50+ 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007625 $a zvyklosti obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový 700 -1
$3 eu_un_auth*p0068029 $a Kusá $b Alena $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0066456 $a Piatrov $b Igor $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0066455 $a Grešková $b Petra $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190311 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1