Number of the records: 1  

Marketingová komunikácia v kontexte hodnôt a nákupného správania Generácie 50+

  1. SYS0251716
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220722095612.2
    100
      
    $a 20190311a2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingová komunikácia v kontexte hodnôt a nákupného správania Generácie 50+ $f Alena Kusá, Igor Piatrov, Petra Grešková
    330
      
    $a Segmentácia spotrebiteľov na základe generačného prístupu ako moderný, atraktívny a v praxi využiteľný spôsob prístupu k trhu. Člení spotrebiteľov na skupiny, nazývané generácie, a to na základe rozmedzia rokov ich narodenia, pričom predpokladá podobné znaky odrážajúce sa v záujmoch, hodnotovej orientácii, životnom štýle, nákupnom správaní a iných faktoroch. Klasifikácia generácií z pohľadu marketingu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0251713 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Podniková ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku $v Č. 2 (2018), s. 14-31 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2018
    541
    1-
    $a Marketing Communication in the Context of Value and Purchasing Generation 50+
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007625 $a zvyklosti obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0068029 $a Kusá $b Alena $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0066456 $a Piatrov $b Igor $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0066455 $a Grešková $b Petra $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190311 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.