Number of the records: 1  

Vplyv nudy na impulzívne nákupné správanie

  1. Title Vplyv nudy na impulzívne nákupné správanie
    TranslationImpact of Boredom on Impulsive Shopping Behaviour
    Author infoMartin Novysedlák, Lucia Čakanová, Ingrid Dorčáková
    Author Novysedlák Martin EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Čakanová Lucia EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Dorčáková Ingrid EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 16, č. 3 (2019), s. 67-74 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2019. ISSN 2454-1028
    NoteAPVV-15-0511
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * správanie sociálne * stratégia marketingová * dopyt spotrebiteľský * reklama
    AnnotationVplyv nudy ako mentálneho stavu spotrebiteľa na jeho tendenciu k vykonaniu impulzívneho nákupu. Rozličné mentálne stavy ovplyvňujú spotrebiteľov rôzne, či už sa jedná o pozitívne alebo negatívne ladenie. Pojem bežné nákupné správanie a impulzívne nákupné správanie. Analýza mentálneho nastavenia spotrebiteľa a predpoklad vplyvu marketingu na spotrebiteľa ktorý zažíva pocit nudy.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00792-001, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2019: 3

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF441.8 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.