Number of the records: 1
Vplyv nudy na impulzívne nákupné správanie
Title Vplyv nudy na impulzívne nákupné správanie Translation Impact of Boredom on Impulsive Shopping Behaviour Author info Martin Novysedlák, Lucia Čakanová, Ingrid Dorčáková Author Novysedlák Martin EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Čakanová Lucia EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Dorčáková Ingrid EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 16, č. 3 (2019), s. 67-74 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2019. ISSN 2454-1028 Note APVV-15-0511 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords správanie spotrebiteľa * správanie sociálne * stratégia marketingová * dopyt spotrebiteľský * reklama Annotation Vplyv nudy ako mentálneho stavu spotrebiteľa na jeho tendenciu k vykonaniu impulzívneho nákupu. Rozličné mentálne stavy ovplyvňujú spotrebiteľov rôzne, či už sa jedná o pozitívne alebo negatívne ladenie. Pojem bežné nákupné správanie a impulzívne nákupné správanie. Analýza mentálneho nastavenia spotrebiteľa a predpoklad vplyvu marketingu na spotrebiteľa ktorý zažíva pocit nudy. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00792-001, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2019: 3
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 441.8 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1