Number of the records: 1
Komunikačno-presvedčovací model marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie
Title Komunikačno-presvedčovací model marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie Parallel title The Communication-Persuasive Model of Marketing Communication in the Context of Health-Oriented Purchasing Behavior Author info Pavol Kita Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Modelové aspekty marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie : vedecké state : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. S. 7-26. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4644-7 Note VEGA 1/0066/18 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords potraviny * zdravie * správanie spotrebiteľa * komunikácia marketingová * modely * výživa Annotation Teoretické poznatky týkajúce sa vzťahu na zdravie orientované nákupné správanie a komunikačno-presvedčovací proces. Mapovanie doterajších postojov slovenských spotrebiteľov k zdravím potravinám, ovplyvnených informáciami marketingovej komunikácie, ktoré majú dosah na ich súčasné nákupné správanie. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00537-003, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 11.3 MB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1