Number of the records: 1  

Komunikačno-presvedčovací model marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie

  1. Title Komunikačno-presvedčovací model marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie
    Parallel titleThe Communication-Persuasive Model of Marketing Communication in the Context of Health-Oriented Purchasing Behavior
    Author infoPavol Kita
    Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Modelové aspekty marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie : vedecké state : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. S. 7-26. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4644-7
    NoteVEGA 1/0066/18
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords potraviny * zdravie * správanie spotrebiteľa * komunikácia marketingová * modely * výživa
    AnnotationTeoretické poznatky týkajúce sa vzťahu na zdravie orientované nákupné správanie a komunikačno-presvedčovací proces. Mapovanie doterajších postojov slovenských spotrebiteľov k zdravím potravinám, ovplyvnených informáciami marketingovej komunikácie, ktoré majú dosah na ich súčasné nákupné správanie.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00537-003, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF11.3 MBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.