Number of the records: 1
Digitálny a online marketing
Title Digitálny a online marketing Parallel title Digital and Online Marketing Author info Romana Šipoldová Author Šipoldová Romana EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI Source document 100 rokov štatistiky v Československu : aktuálne otázky a odpovede : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 161-170. - Bratislava : Letra Edu, 2019 / Šoltés Erik ; 100 rokov štatistiky v Československu aktuálne otázky a odpovede. ISBN 978-80-89962-44-0 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * médiá sociálne * siete sociálne * reklama * technológie komunikačné * digitalizácia * internet * nástroje marketingové * kampane reklamné Annotation Zameranie na nástroje online marketingu najviac na sociálne médiá a sociálne siete. Reklama a jej publikum. Výhody a nevýhody online marketingu. Online populácia a vývoj slovenskej online populácie za roky 2012 až 2018. Rozdelenie slovenskej online populácie podľa zariadení, ktoré využíva. Vlastníctvo digitálneho zariadenia obyvateľov Slovenska. Tradičný a programatický nákup online reklamy. Základné pojmy online reklamy. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00901-016, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 345.6 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1