Number of the records: 1
Which Factors Influence Consumer Ethnocentrism? The Case of Slovakia
Title Which Factors Influence Consumer Ethnocentrism? The Case of Slovakia Translation Ktoré faktory ovplyvňujú etnocentrizmus spotrebiteľa? Prípad Slovenska Author info Marián Čvirik Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document DOKBAT : 15th Annual International Bata Conference for Ph.D Students and Young Researchers, 6.-7.11.2019, Zlín. Pp. 208-216 online. - Zlín : Tomas Bata University, Faculty of Management and Economics, 2019 ; DOKBAT Annual International Bata Conference for Ph.D Students and Young Researchers. ISBN 978-80-7454-893-2 DOI 10.7441/dokbat.2019.020 Note Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * výrobky domáce * etnocentrizmus spotrebiteľský * prieskum * vek * ženy * muži * príjmy * vzdelanie Annotation Skúmanie spotrebiteľského etnocentrizmu na vzorke 300 respondentov. Faktory, ktoré ovplyňujú spotrebiteľské správanie. Výsledky prieskumu. Public work category Reports at international scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00118-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 549.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1