Number of the records: 1
The Macroeconomic Aspects of Franchising
Title The Macroeconomic Aspects of Franchising Translation Makroekonomické aspekty franchisingu Author info Jozef Orgonáš Author Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Sovremennaja ekonomika v uslovijach globalizacii : sbornik Meždunarodnoj naučno-praktičeskoj konferencii, Nur-Sultan, 2019. Pp. 26-29. - Nur-Sultan : Jevrazijskij nacionaľnyj universitet im. L.N. Gumileva, 2019 / Kajken Ž.B. ; Tažbenova G.D. ; Sovremennaja ekonomika v uslovijach globalizacii Mezhdunarodnaya nauchno-prakticheskaya konferentsiya. ISBN 978-601-7308-07-0 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Kazakhstan Keywords franchising * franšíza * makroekonomika * podnikanie * prostredie podnikateľské * konkurencieschopnosť * podnik malý * podnik stredný Annotation Franchising je moderná forma podnikania, ktorá v posledných rokoch prechádza fázou renesancie aj z ekonomického hľadiska a ktorá ponúka atraktívne možnosti pre malé a stredné podniky, najmä efektívnosť, životnosť počas prvých piatich rokov podnikania a pozitívnu víziu prežitia v období krízy a búrlivého obdobia. Udržateľnosť a úspešnosť podnikania prostredníctvom franchisingovej formy. Makroekonomické aspekty franchisingu. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00122-003, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 315.1 KB available after login article
Number of the records: 1