Number of the records: 1
Marketing založený na dátach
Title Marketing založený na dátach Parallel title Data-driven Marketing Author info Alexander Tarča Author Tarča Alexander EUBPHFKJK - Katedra informačnej a jazykovej komunikácie PHF Source document Nové trendy v manažmente a marketingu - Ekonomicko - manažérske aspekty súčasného podnikania : recenzovaný zborník abstraktov z vedeckého workshopu. S. 29. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Kršák Branislav ; Mesároš Peter ; Nové trendy v manažmente a marketingu - Ekonomicko-manažérske aspekty súčasného podnikania vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4707-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * komunikácia * technológie informačné * dáta * reklama Annotation Na to aby firma bola úspešná na trhu musí nazbierať čo najviac dát a vedieť ich premeniť na presné procesné kroky. Tento trend sa týka aj marketingu danej spoločnosti. Marketing sa už presunul do digitálnej sféry a vidíme trendy, ktoré sú podporované hlavne dátovou analýzou. Znamená to, čo najlepšie skúmanie vyselektovanej vzorky a cielenie reklám. Moderné technológie taktiež prinášajú okamžitú spätnú väzbu úspešnosti takéhoto typu marketingu a nástroje na jeho vylepšovanie. Public work category Abstractions of scientific titles in year-books from home conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00341-020, kópia plného textu
article
Number of the records: 1